Tuesday, June 13, 2006

What am I really good in?

I...
My mind goes strange these few days.
Recent day, I get a poor result.
I think am I really that bad in that subject?
Or I am the only one who is the worst in class?
Sadness takes charge of my thoughts.
Hurt feeling scratching my soul.
The only feeling I have is,
Empty,
Disappointed,
As a street rats.
...
.....
I did a script which pretty important for my grade.
I ask my friend give me some comments.
If possible, I'll welcome if there are any advices or suggestions.
I can't get the "comment" that provided by my dear friend.
I spend time to do it; use lots of energy to check, share and edit it; double, triple and more time to re-do, re-write, think it again and again.
What I get?
Pieces of rubbish!
What I think I am good in is no longer there.
Everything I did, I try, I struggle are waste, useless, helpless!
...
....
Nut people doing nasty things!
Brainless people wasting anything!

3 Comments:

Blogger 莫寻影 said...

人,活着,就难免会有失意的时候。
人,活着,也不可能有全能的时刻。

这篇文,
你是指上次那msn的事吗?

如是,
面对你的失意,
我不会高兴,也不会向你道歉。
因为,为你,我已做好了本份。

我的评语,你吸收不到,
我没办法,我也尽力了。

你要我帮你修改整篇,那是不可能的。
因为,我手中没有稿,
如真要帮你修改,
我必须根据你给我的大纲,自己创作一篇。
[创作],很大的工程,一天写不出来。

如你把你的稿给我修改,
那也是笑话,我的英文超烂!
就你的这篇文,我还需要查字典呢!!

我明白,
你当时很无助,但你必须自助。
你看了这么多小说,难道毫无用武之地?

你很怨我吧?
你就责怪我吧,直到你气消为止。。



另:别小看你自己。
你做不好,并不代表,你-不-能-做-好-!

11:48 PM  
Blogger 枭银 said...

不是。
是另有其他。

怪你?
累坏自己而已。
别想太多。

八百年前早已知你英文如何。
这篇我用词不深还须字典?
你英文真该打强化剂了。

我人就是什么都做不好学不好,可就是学会别轻易放弃。

不晓得这是好事还是坏事?

7:59 PM  
Blogger 莫寻影 said...

需要查字典啊!
最后那两句,不明。。。

你才别想太多啦!
“坚持”是一种美德,
不是人人都可以拥有。

比如我,
到了某一极限,就会放弃了。

加油!

11:47 PM  

Post a Comment

<< Home